Saturday 18 June 2011

sayang awak alif anuar

farhana love alif anuar
mesti korang tertanya-tanya siapa AA tu..die lah yang selama nie yang menjadi teman aku tika aku susah dan senang..macam-macam benda dah aku dengan die lalui sehingga kan aku hampir berputus asa tetapi AA lah yang selalu menasihati aku tentang liku kehidupan..AA nie garang taw aku sendiri pon kadang-kadang takot dengan die tapi garang-garang pon die tetap boleh bertolak ansur dengan aku..aku sayang kau sangat-sangat weh..sumpah aku perlukan kau dalam hidup aku..dah setahun lebih kite di satukan..aku harap hubungan kite akan teros berkekalan hingga ke akhirnye sayang..aku ingat lagi dulu kau lamar aku..sweet gile yunk.romantik gitu..hehe...hanya tuhan je yang tahu perasan kite masa tu kan..semoga tuhan merestui hubungan kite dan kuat kan lagi kasih sayang, persefahaman, dan bahagia selamanye..amin..i love you so much Alif Anuar..

No comments:

Post a Comment